تفریحات معروف در تایلند
نوشته شده توسط : تینا

شهربازی دریم ورلد خارج از شهر واقع شده و به بخش  های دریم ورلد پلازا ، باغ رویایی سرزمین خیالی و سرزمین ماجرا تقسیم شده است. پلازا در بخش ورودی این شهربازی قرار دارد فروشگاهها و ساختمانهای رنگارنگ با اشکال مختلف را در همه جای آن میتوان دید و خلاصه جایی شبیه به دیزنی لند آمریکاست. باغ رویایی از اماکن گردشگری تور لحظه آخری تایلند علاوه بر طبیعت سرسبز و زیبا ، دریاچه بزرگی نیز دارد. سرزمین خیالی نیز طرح هایی از قصه های جن و پری و سرگرمی های متنوع برای کودکان دارد.شهر بازی دریم ورلد با انواع بازی ها و سرگرمی های بسیار،یکی از مکان های تفریحی دیدنی تور تایلند است که لحظات شادی را برای کودکان فراهم می کند.

 

نمایی از شهربازی دریم ورلد

قایق سواری شهربازی دریم ورلد

 

محوطه شهر یخی شهربازی دریم ورلد

 

 

یکی از تفریح های لذت بخشی که در پاتایا از دیگر جاها ارزان تر است بانجی چامپینگ (Bungy Jump) می باشد. در شهر زیبای پاتایا 2 مجموعه بانجی وجود دارد که خدمات هر 2 به هم شبیه می باشد و تفاوت چندانی با هم ندارد. هردو این مجموعه ها از ایمنی قابل قبولی برخوردار هستند. پرش از ارتفاع ٥٠ متری تجربه ای فراموش نشدنی برای هر کسی است که به دنبال ماجراجویی در تور تایلند مهر 94 می باشد . همچنین منظره ای که سر راه (ازبالای سکو تا سطح آب است ) می بینید بسیار زیبا و رویایی بوده و جالب تر اینکه تماس کوتاهی هم با آب در انتهای مسیر خواهید داشت تا تجربه برخورد با زمین را هم کسب کنید. در ضمن امکان پرش در شب و زیر نور ماه برای گردشگران تور تایلند تعطیلات پاییز 94 وجود دارد و همچنین بعد از پرش برگزاری یک جشن کوچک با همراهان به افتخار زنده بودنتان برگزار میشود .

بانجي چامپينگ تایلند

 

بانجي چامپينگ تایلند

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: تفریحات معروف در تایلند , تفریحات تایلند , بهترین تفریحات تایلند , سرگرمی های تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: